Koktajl bananowy z jarmużem i zielonym jabłkiem

Przed nami weekend, pora więc na wyjątkowy przepis. Koktajl, jakie jeszcze nie publikowałam na blogu, czyli koktajl bananowy z dodatkiem jarmużu i zielonego jabłka, w sam raz na wiosenne śniadanie. 


Koktajl bananowy z jarmużem i zielonym jabłkiem

Koktajl bananowy z zielonym jabłkiem i malinami

Owocowy, zimny i szybki w przygotowaniu. W sam raz na upalne dni. Koktajl bananowy na kefirze. Do przygotowania użyłam mrożonych bananów, bo nadają one koktajlom gęstą i kremową konsystencję. Na zdrowie!


Koktajl bananowy z zielonym jabłkiem i malinami

Koktajl malinowy z sałatą rzymską

Bardzo lubię tworzyć nowe przepisy, a największą radość sprawia mi kreowanie nowy receptur na koktajle. Powracam do Was z nowymi koktajlowymi inspiracji, tylko zaopatrzę swoją lodówkę w nową porcję owoców. Póki co, koktajl z maślanki z dodatkiem malin i sałaty rzymskiej. Super orzeźwiający, w sam raz, gdy brakuje nam energii.

 

Ciecierzyca z papryką, pomidorami i ryżem basmati

Bezmięsny obiad w 10 minut z ryżem basmati. Kolorowy, bardzo syty i prosty w przygotowaniu, w dodatku z niewielu składników. Satysfakcja gwarantowana!.


Ciecierzyca z papryką i pomidorami

Lubię szybkie i syte dania. Najlepiej sprawdzają się w tygodniu, gdy nie ma zbyt wiele czasu na gotowanie. Wystarczy dosłownie 10-15 minut i obiad gotowy. 

Tym razem bez mięsa, bo takie lubię zdecydowanie najbardziej. Za to z papryką i pomidorkami truskawkowymi i cieciorką, która często występuje w moim przepisach. Nie z puszki, ale ze słoika, gotowana, dostępna w sklepie na literkę L.



Ciecierzyca z papryką i pomidorami

Sałatka makaronowa z mozzarellą i papryką

Sałatki makaronowe są bardzo szybkie w przygotowaniu, a ich skład zależy tak naprawdę od nas. Można sprawdzić co pozostało nam w lodówce iw ten sposób wyczarować niepowtarzalny smak. Sałatka makaronowa jest bardzo orzeźwiająca i nadaje się nie tylko na śniadanie czy kolacje, ale także na imprezy na świeżym powietrzu.


Sałatka makaronowa z mozzarellą i papryką


Jak jeść zdrowo i smacznie, nie mając dużej ilości czasu na przygotowanie posiłków?

 Pyszne, zdrowe posiłki są niejednokrotnie doskonałą zmianą, która może pomóc w kultywowaniu zdrowego trybu życia. Fit obiady są ważne podczas stosowania jakiejkolwiek diety – połączone ze sportem i ograniczeniem słodyczy niejednokrotnie dają niesamowite efekty. Niestety przygotowanie posiłku zajmuje dużo czasu – może to odstraszać tych, którzy cały dzień spędzają w biegu. Zapracowanie nie powinno jednak być powodem rezygnowania ze zdrowych posiłków, istnieją bowiem sposoby na rozwiązanie tego problemu.

  1. Czy zdrowe obiady muszą być przygotowywane bardzo długo?
  2. Czy dania gotowe mają wartościowe składniki?
  3. Jakie gotowe dania dietetyczne wybrać?

Zastanówmy się zatem, czy faktycznie przygotowywanie zdrowego obiadu musi zajmować bardzo dużo czasu.

Czy zdrowe obiady muszą być przygotowywane bardzo długo?

Oczywiście, że nie! Co prawda wiele zależy od zdolności i sposobu gotowania, jednak nie wszystkie przepisy zakładają wielogodzinne przygotowywanie. Wiele z nich jest krótkich i możliwych do wykonania nawet dla kuchennego „beztalencia”. Ponadto można przygotować porcje na przykład na dwa dni – dzięki temu zmniejsza się ilość koniecznego przygotowywania posiłków. Niektórych jednak to nie satysfakcjonuje – nie każdy ma czas, aby poszukiwać przepisów i testować nowe smaki. Istnieje rozwiązanie jeszcze prostsze, pozwalające maksymalnie zaoszczędzić czas i cieszyć się pysznym posiłkiem bez jakiegokolwiek wysiłku: to zdrowe dania gotowe! Wykonane z niezwykłą starannością i niejednokrotnie wymagające wyłącznie podgrzania gotowe posiłki są fantastycznym rozwiązaniem. Na stronach, takich jak https://arkanasmaku.pl/zywnosc/na-obiad/dania-gotowe można znaleźć wiele różnego rodzaju dań w okazyjnych cenach. Pozwolą one na zadowolenie nawet największego smakosza.


Czas na nowalijki!

Po srogiej zimie, miło powitać wiosnę z całym jej anturażem – dłuższym dniu i wyższych temperaturach. Kolejna wielką zaletą pory roku, w którym przyroda budzi się do życia, jest bogactwo świeżych warzyw.


Jeśli nie biała, to jaka? Alternatywy dla soli kuchennej

Nie bez powodu mówi się o tym, że sól szkodzi, obciążając przede wszystkim nerki. Mowa jest tutaj oczywiście o białej soli, czyli produkcie oczyszczonym, rafinowanym, który pozbawiony jest cennych składników mineralnych.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...